Pages

Sunday, January 24, 2010

PROGRAM PEMANTAPAN SAHSIAH KEPIMPINAN PENGAWAS SEKOLAH DAN PENGAWSA PSS 2010

Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan program Pemantapan Sahsiah Kepimpinan Pengawas Sekolah dan Pengawas PSS 2010.

Program yang telah diadakan pada 24 Januari 2010 ( Ahad ) dari pukul 8.00 pagi hingga 1.00 petang ini telah berlangsung dengan jayanya. Semoga dengan adanya program ini , semua pengawas sekolah dan pengawas PSS dapat memanafaatkan segala ilmu yang diperolehi bagi menjalankan tugas sebagai seorang yang dipertanggungjawabkan oleh pihak sekolah bagi membantu perjalanan dan displin sekolah di samping dapat membentuk sahsiah dan peribadi seorang pemimpin yang berkarisma dan penuh tanggugjawab.

Sekalung penghargaan diucapkan kepada fasilator yang telah memberikan input yang sangat bermanafat dan berguna. Ucapan terima kasih tidak terhingga diucapkan kepada Tuan Hj Sahidon bin Miskam yang telah mengendalikan slot tatacara Perhimpunan Mingguan dan juga kepada Ustaz Mohd Faizal bin Husin dan rakan-rakan yang telah mengendalikan hampir separuh dari program ini.

Ucapan terima kasih jua diucapkan kepada Puan Hjh Asriah bte Maidin dan En Jaini bin Abd Rashid kerana telah bersama-sama menjayakan program ini dari awal hingga tamat.

Aktiviti PSS

Aktiviti Pengawas Sekolah
( tatacara perhimpunan mingguan )


Aktiviti bersama..


No comments:

Post a Comment